دخمله نازم محیادخمله نازم محیا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای کودکی شاه دخترو

سوغاتی های دخملی

1394/5/11 12:58
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام نازنین مامان، عاشقتیم دخترم قلب

نفس مامان امروز میخوام از سوغاتی های خوشکلی که واست هدیه آوردن بگم،

جونم واسه عسلم بگه که عمو حسین و زن عمو رفته بودن کربلا.وقتی برگشتن با بابایی رفتیم خونشون،وقتی که از زیارت و حال و هوای کربلا تعریف میکردن یادم به کربلا رفتن خودمون افتاد که نتونسته بودم اونجور که دلم میخواد زیارت کنم ولی همین که با شما فسقلی رفتیم کربلا و تو بین الحرمین زیارت نامه ها رو خونده بودیم خودش کلی لطف خداس که شامل حالمون شد دلبندم.

زن عمو زحمت کشیدنو سوغاتی هامون که یه جانماز خوشکل و تسبیح واسه بابایی و یه لباس ناز واسه شما بود بهمون دادن.ماهم بعداز تشکر باهاشون  خداحافظی کردیم و اومدیم بیرون،آخه باید خونه خاله مهری هم که با همسرشون ازمکه برگشته بودنم میرفتیم.

خونه خاله اینام حسابی شلوغ بود و هرکسی گرمه صحبت با کناردستیش بود و همه از مکه و زیارت ها و اعمالش حرف میزدن،بعد ازخوردن شام (ولیمه) خاله مهری هم  سوغاتیامونو بهمون داد،واسه بابایی پارچه شلواری و واسه منم یه نگین انگشتر واسه شمام یه بلوز شلوار خوشکل آورده بود

ان شاالله که همشون هرساله برن زیارت و شمام دعوت اینجور مجالسا باشی فرشته کوچولوفرشته

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی وبابایی
11 مرداد 94 15:47
ایشالا همیشه سوغاتی بارون بشی محیا خانم با دختر من فقط 30 روز تفاوت سنی داری دختر من 2 تیر شما اخرتیر به ماهم سربزنید همشهری
مامان راحیل و بابا مهدی
پاسخ
سلام خانومی مرسی اره دخملامون فقط یک ماه باهم فرق دارن ولی مهم اینه که هر2شون متولد یک ماه هستن از اشناییتون خوشحالم
مادر
11 مرداد 94 17:51
سلام.وبلاگتون عالیه. میشه لطف کنید به سایت نی نی عکس یه سری بزنید وازعکس پسرم بازدید کنید تا امتیاز بگیره.ممنون میشم توقسمت جستجوی نی نی سرچ کنید سیدمحمدهادی رستمی عکسش میاد.مرسی http://www.niniaxs.ir/
مامان راحیل و بابا مهدی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشم حتما گلم
تک دختر مامانش(kosar)
11 مرداد 94 20:21
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم سلام خاله جون من کوثر هستم. واز شما دعوت می کنم که به وبلاگم سربزنید. اگه منو شایسته می دونید حتما سربزنید... خدانگهدار