دخمله نازم محیادخمله نازم محیا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیای کودکی شاه دخترو

اولین دعوت عروسکم به جشن تولد

1394/5/12 23:28
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاه دختره مامانماچ 

دختره نازنینم 93/12/14 تولد یک سالگی دوستت محمد امین بود.جشنجشنجشن

الااااااااااااهی فدات شم عزیزم،اولین تولدی بود که دعوت شده بودی.

چند روز قبل از تولد،با بابا مهدی رفتیم و یه لباس خوشکل واسه دوستت خریدیم.

یه کلاه تولدم واسه شما گرفتیم که روز جشن بزاری سرت گلم،

روز تولد خیلی دختره خوبی بودی و با بچه ها بازی کردی و موقع اعلام هدایام کناره محمدامین جون بودی و دس دسی میکردیتشویق(یه کمم نی نای نای کردی شیطونا) ولی وقتی دیدی هدیه های که باز میشن میدن به محمدامین ناراحت شدیودلخور گریه کردیگریه منم دهنم از تعجب باز مونده بود تعجبکه چی شد؟گریه چرا آخهسوال که متوجه شدم بله خانومی فکر کرده تولدشه و واسه شما تولدت مبارک میخونن،ولی وقتی دیدی هدیه ها ماله یکی دیگس ،تازه فهمیدی اصل مطلب چیه،جووووووووووون دلم چه اون لحظه خوردنی شده بودیخوشمزه،بعد دره گوشت بهت گفتم نازگلم بهت قول میدم که خودم واست یه تولده خوشکل بگیرم،

 

شما هفت ماه و نیمت بودعزیزم ولی هزااااااااااااااااااار ماشاالله که چقدر باهوش بودی مامانی،                                              

اینم عکسای خوشملت 

 

                   

 

 

کودومشونو بردارم متفکر

 

 

آهان این خوبه چشمک

 

اینجا فهمیدی که هدیه ها مال شما نیست

 

 

فدای شرم و حیات عشقم

 

 

کمی بعد ......

 

 

 

واااااای مامی تعجب

 

 اینم هدیه محمدامین جون

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

دخمل یکی یدونه
5 شهریور 94 11:15
خیلی نازه............
مامان راحیل و بابا مهدی
پاسخ
مرسی گلم چشمات ناز میبینه
دخمل یکی یدونه
5 شهریور 94 11:16
از الان کوچولوتون خواهر خوشگل منم هست...البته بااجازتون
مامان راحیل و بابا مهدی
پاسخ
عزیزززززززم صد درصد حتما هم محیا خوشحال میشه خواهر نازی مثله شما داشته باشه هم من آخه من خواهر ندارم آجی جونم